Vanliga frågor och svar

LIVLY slår gärna in dina presenter, till en kostnad för 49kr per paket. Glöm inte att lägga till presentinslagning i varukorgen och välj vilka produkter du vill ha inslagna. Vill du ha fler presentförpackningar så lägg rätt antal i varukorgen.

Ditt paket kommer att skickas med Postnord eller Budbee. Ditt paket kommer skickas inom 1-5 arbetsdagar.

Inom Sverige gäller följande fraktkostnader. Postnord kostar 49 kr och fraktfritt över 999 kr. Budbee kostar 59kr.

LIVLY skickar över hela världen. Vi gör vårt yttersta för att nå dig, vart du än befinner dig. Befinner du utanför Sverige, se till att shoppar på livlyclothing.eu

Alla ordrar förutom ordrar från USA skickas från vårt webbshopslager i Stockholm.

Om ni mottager fel produkt, hör av er till info@livlyclothing.com. Vi kommer där kontakta dig så fort vi kan. Viktigt att du skriver i ämnesraden ditt ordernummer.

Det kan ta uppemot 14 dagar för att pengarna för returen återfinns på ert konto.

Skicka ditt mail med ditt ordernummer till info@livlyclothing.com. Vi strävar alltid efter att svara inom 24 timmar, men under REA-perioder och helgdagar tar det längre tid.

Vi reserverar oss för eventuellt misstämmande lagersaldo som undantagsvis skulle kunna förekomma. I händelse av att en vara skulle saknas vid plockande av din order: justerar vi din order, plockar bort varan från leveransen och betalar genast tillbaka varan. Du kommer få ett mail från Klarna på att din faktura har uppdaterats.

Nedsatta giftset slås ej in under REA period. Det går jättebra att lägga till presentinslagning för 49kr.

Vi har tyvärr ingen möjlighet att ändra en slutförd beställning. Om din order inte skickats iväg så erbjuder vi dig rätten att avbryta din order och lägga en ny order. Detta för att vi ska kunna skicka iväg din order fortast möjligt.

Rabattkoder går inte att kombinera med andra pågående erbjudanden eller REA.

Vi har tyvärr inte möjlighet att reservera varor i kundkorgen. Men för smidigare köp så sparas din kundkorg på den webbläsare du använder för framtida köp.

Det finns tyvärr inga möjligheter att dra av rabatter på en tidigare lagd order. När vi har ett erbjudande så gäller det rabatterade priset under kampanjperiodens datum och kan inte dras av på köp som gjorts innan eller efter periodens slut. Har erbjudandet en specifik rabattkod ska denna anges i kassan för att vara giltig, vi kan ej justera detta i efterhand.

Vi önskar att du kontaktar oss på info@livlyclothing.com och döper ämnesraden till PRESENTKORT.

Produkter

Vi garanterar att alla produkter sålda med Livly etikett är designade av LIVLY.

Pima Bomull är känd som den mjukaste bomullen i världen. Materialet är idealt för barn och vuxna med känslig hud. Den fantastiska kvaliteten Peruansk Pima Bomull har gör att kläderna blir mjukare med tiden och dina plagg håller längre.

Alla LIVLY produkter är nya och oanvända.

Använd vänligen vår storlekstabell eller kontakta oss för mer information.